HOjks:D

praoar på cykel och fiskecenter i veckan, 10-18 :S Jävla drygt, men de händer iaf en del roliga saker;)! Som idag

Det kommer in en kille som man direkt ser på han att han är utvecklingsstörd på något sätt, Han kommer fram till kassan där jag och marcus sitter och pratar. Jag hälsade på han, han hälsade tillbaks, sen stod han och pratade om sitt hjul  ett tag, som han tydligen ville ha lite hjälp med.efter ett tag när vi har förstått att han ville rikta fälgarna och ha lagat sin punktering och pratat lite om vad det skulle kosta och vad han ville ha för tjänster osv, så säger han

- jag har fått in en spik i däcket, det är därför jag har punktering.

- hur stor är spiken ? frågar jag.

- mjaeh, det är ingen spik, de är bara en sten egentligen.

Och jag och marcus kan knappt hålla oss för skratt när han står där lika vilse som jag vet inte vad, fyfan va roligt de var. givetvis sa han mer roliga saker också, men minns typ inge mer för dehär va de ända som fastnade i min hjärna, nu ska ja typ äta eller nåt sen får vi se vad ja hittar på :D Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0